neděle 19. července 2015

Maxi NEW IN!

Tak vás opět po měsíci vítám u dalšího maxi článku. Dnes to bude opravdu dlouhé! Sbírala jsem fotky svých nákupů zhruba půl roku, samozřejmě nevzpomněla jsem si vždy, ale většinu mám nafocenou a dnes budete mít opravdu na co koukat :)).
Alespoň to má výhodu, psát o nákupech takhle zpětně, můžu výrobky rovnou zhodnotit :).


Začínáme únorovým new in Yves Rocher. Vanilkový sprchový gel má velmi příjemnou, hřejivou vůni, bohužel při stěhování se mi ztratil u spolubydly a mám ho u ní schovaný, takže bůh ví, kdy se opět shledáme :D. Šampon, kondicionér a závěrečnou péči používám teprve krátce, ale zatím jsem spokojená, výrobky se zdají takové přírodní, jak vůní, tak konzistencí a účinky :). Bio krém na ruce mi bohužel nesedl vůbec, svědí mě po něm ruce, přitom na něj alergii nemám. Karité balzám na rty určitě doporučuji, krásná vůně, suprově se roztírá a dodává rtům narůžovělý nádech. Lesk na rty Sexy Pulp hezky drží, nelepí, barva není ani výrazná ani neviditelná. S touto značkou jsem zkrátka velmi spokojená, obzvlášť když vezmu v potaz, jak často pořádají opravdu výhodné akce při nákupech na internetu, doporučuji věrnostní program :)!



Vyzkoušela jsem lak na vlasy od značky Syoss a nemůžu si stěžovat :). Fa antiperspiranty patří k mým nejoblíbenějším, vždy dlouho a hezky voní, jenom nějak rychle mizí :D. Ve výprodeji jsem sehnala krémy na ruce od Essence s vůní banán v čokoládě, nejradši bych si tu tubičku vymačkala do pusy :D! Jejich vůně je prostě k sežrání a dokonce i velmi dobře hydratují ruce!
Poprvé za život jsem se rozhodla objednat z Oriflame katalogu. Na sprchovém gelu není moc co zkazit, vůně se mi líbila, pěnil dobře a velmi mě oslovilo balení :). Pumpičkový peeling na obličej jsem si velmi oblíbila, má praktické balení a je i celkem účinný. Pleťový toner mě zas tak moc nezaujal a to myslím celkově jako produkt, moc nechápu k čemu ty tonery jsou, připadám si po nich akorát ulepená :D. Krém na nohy jsem zatím mockrát nezkoušela, vazelína je prostě nejlepší :D. Tužka na oči má mnohem světlejší odstín, než jsem očekávala, ale hezky se s ní kreslí a zvládnu ji využít :). Houbičku na makeup jsem taktéž dlouho chtěla vyzkoušet. Nanášet s ní makeup je úplně něco jiného než prsty nebo štětcem, nikde žádné šmouhy, makeup je perfektně vpracován do pleti a vypadá přirozeněji :). Určitě to nebyla má poslední objednávka :).


Přecházíme k oblečení, v zimní výprodeji jsem sehnala super košili z New Yorkeru a společenské kalhoty z F&F, měla jsem je s podpatky na plese a vypadalo to velmi dobře :)!


Tepláky z F&F jsem si koupila jen tak na doma, ale staly se mým nejoblíbenějším kouskem oblečení a nosím je skoro všude :D. Podprdy jsou taktéž z F&F, dvě za cenu jedné, skvěle drží a jsou prostě roztomilé <3 :D. Svetřík mám z Reserved, kde už nakupuji téměř všechny svršky :).


Dostala jsem suprový nápad! Koupit si bílé tenisky, dávala jsem jim tak týden, nakonec vydrželi asi dva měsíce, do doby, než jsme šly s kamarádkou fotit, prolezly pár keříků a pak jsem se je snažila umýt a od té doby mají žlutý nádech. Naštěstí stály jenom 250, jsou z H&M a závěr je takový, že bílé boty vypadají úžasně, všechny outfity jsou díky nim takové elegantnější, takže se momentálně chystám na materiál, ze kterého půjde špína dobře dolů :D, třeba nějaké Airmaxy 0:-)? Tričko a svetr jsou opět z Reserved výprodeje, na fotce vypadají jako z nějakého xxl oddělení, ale jsou dlouhá až pod zadek, což sem píšu pro svůj lepší pocit :D.


Stále Reserved, každé z těchto triček za stovku a zlatý řetízek asi za pajdu :).


Sukně a kraťasy z H&M. Nechápu proč stále nakupuji letní oblečení, když ho mám tolik a nikdy to nestihnu unosit. Vůbec v tomhle počasí jsem zvědavá, kdy na sebe nějakou tu sukni vezmu :(.


Vracíme se opět do zimy. V únoru jsem k narozeninám (dvacítkám) dostala od maminky motýlka Swarovski <3 a od kamarádky, se kterou jsme měli výročí patnácti let přátelství, tyhle dva páry náušniček, které nosím opravdu velmi ráda :).


Na ples jsem si pořídila čelenku se zlatými lístky, ale nakonec jsem nějak nesebrala odvahu si jí vzít, tak snad příští rok už to vyjde! S lístečky jsem ještě v CCC sehnala řetízek a náušnice. V New Yorkeru jsem se zakoukala do těchto hodinek, ale moc je nenosím, stejně se dívám na mobil, takže jejich vlastniství nějak ztrácí význam :D.


Jestli si někdy pořídím velkou svíčku Yankee Candle, tak to bude muset být Home Sweet Home!


Každé moje léto začíná nákupem zásobičky sprchových gelů a od Baley nejlépe! Paradise Beach je z nich nejsladší, na mě až moc, voní jako Piňa Colada, ale spotřebuji ho ráda :). Cabana Dream mi voní nejvíce, na půl sladká a na půl ovocná vůně, Tropical Sunshine už je zase hodně ovocná, ale všechny jsou boží a ty nádherné obaly <33. Balea prostě dělá léto hezčím :D :)! Novinka od Dermacolu mě naprosto dostala! Jestli si někdy dáváte Café+co a nechápete, jak kafe z automatu může tak úžasně vonět, podobně budete unešené z tohoto sprchového gelu, který se vážně povedl! Mimochodem tato káva za dvaadvacet korun je moje nejoblíbenější a to že jako kávoholik jsem už vyzkoušela dost drahé šálky kafe, na tuhle voňavou slaďárnu prostě nic nemá :D!


Přípravky na vlasy jsem dostala od firmy Schwarzkopf v rámci spolupráce, za což jsem jim velmi vděčná a patří jim velké díky :)! Šampon a balzám na vlasy měly příjemně ovocně nasládlou vůni, žádné speciální účinky jsem nezaznamenala, takový drogerkový průměr, určitě nic nezkazíte tím, že je vyzkoušíte, vyhozené peníze to nebudou :). Co je od teď pro mě must-have je suchý Schauma šampon! Aplikace je mnohem lepší než s klasickou pudrovou Amicou a i mnohem lépe voní, trochu z něj cítím citrusy. Stal se mou záchranou při bad-hair-day a určitě si dojdu pro nové balení :)! Jogurtový sprchový gel od Fa jsem jednou vzala na rychlo v drogerce, když jsem zrovna žádnou zásobu neměla a dobře jsem udělala! Krémový, hydratační s boží vůní vanilky a mandlí :).


A blížíme se do finále. Připravuji článek o voňavkách, takže teď to shrnu jenom tím, že jí prostě mám :D! Lancome Hypnose :).


A to nejlepší na konec! Na měsíc do ČR přijela moje sis z USA a přivezla mi paletku stínů od Urban Decay Naked 2. Kdyby se tohle stalo tak před dvěma lety, kdy jsem byla kosmetický maniak a dokázala slintat nad odstíny laků na nehty, asi by mě popadl euforický záchvat :D. Samozřejmě i při dnešku z ní mám velkou radost a rozhodně článek bude :)!

To je vše, příště už to snad taková nálož fotek a textu nebude :D, mějte se krásně a snad zase brzy :)♥!

9 komentářů:

  1. Teda, toho je :-D Hypnose byl můj léta nejmilovanější parfém, takže jsem ráda, že ho zase u někoho vidím :-D Jsi asi první blogerka, která ho taky používá :-) teda z těch co sleduju :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď :D, ale tak je to opravdu za několik měsíců, mít takovéhle výdaje za měsíc, tak už jsem někde pod mostem :D. To mě těší a snad s ním budu také tak spokojená :).

      Vymazat
  2. To jsou fakt mega nakupy :) Tricko Parisienne je krasny, i motylek Swarovski. Bio krem YR naopak mi prisel super, jeden z nej kremu na ruce.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), tak on by asi byl super, kdybych na něj neměla bohužel takovou reakci :(, dala jsem ho mamce, tak ta s ním snad je spokojená :).

      Vymazat
  3. Teda, to je novinek, taky jsem před nedávnem psala o pořádné kosmetické náloži :) Oblečení z Reserved se mi hodně líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reserved je vážně boží, nikdy jsem tam nechodila, protože jsem si myslela, že tam mají předraženo, ale nakonec nejlepší úlovky mám odtamtud :)!

      Vymazat
  4. Ty jo, to je teda parádní nákup :) Nejvíc by mě potěšila asi ta paletka od UD <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně se těším, až jí otestuji, to si dám zase jednou na recenzi opravdu záležet :D :)!

      Vymazat
  5. pekne si to všetko zhrnula a veci na oblečenie su krasne:) a yves rocher mam veľmi rada len ešte sa musím poobzerať ak sa nahodou ocitnem niekedy v inom meste lebo u nas obchod YR tažko najdem

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.