pondělí 2. února 2015

Lednové utrácení

Krásný začátek týdne ♥!
Je mi moc líto, že jsem se celý měsíc nezvládla na blogger ani podívat, ale tak nějak jsem si uvědomila, že konečně mám ten hektický život, který jsem si vždycky přála a už to není o přežívání, než přijde něco lepšího ale o prožívání každého dne :). A to tvrdím bez jakékoliv zamilovanosti nebo zakoukání do nějaké osoby :D! Samozřejmě také si postěžuji, že někdy nestíhám jíst ani spát, nemám čas na kamarády a rodinu, stresuje mě škola i práce, ale čím déle takhle žiju, tím víc tak žít chci :).

Upřímně dlooouho jsem doufala, že se to s blogem vrátí do starých kolejí. Má se to však tak, že ani když jsem se v létě týden nudila, nedokázala jsem si k tomu psaní sednout. Začínala jsem s tím, že budu psát o lacích, bez fotek svého obličeje, bez osobních informací a postupem času došla k závěru, že sice jsem byla opravdový milovník kosmetiky, do teď raději jdu do parfumérie než do butyku, jen už nemám potřebu to sdělovat světu ani si o tom číst a mnohem radši bych psala o svém životě a vysokoškolských zážitcích, tedy to tu změnila na osobní blog (s občasnými recenzemi, protože jsou produkty, o kterých vás prostě informovat musím!).
Sama si raději přečtu vtipný článek ze života nebo fitness tipy, než o nejoblíbenějším pudru bloggerky, což je stejně v drtivé většině případů Stay Matte :D.

Co z toho celého tedy vyplývá? Neskutečně moc si vážím svých pravidelných čtenářek a už jen díky nim, se budu moc snažit dát dohromady alespoň pár článků do měsíce, které budou (doufám) zábavné, velmi obsáhlé a plné fotek! Celou dobu jsem měla zafixováno, že u blogování platí že kvantita vítězí nad kvalitou a kdo přidává články denně, má největší úspěch... I kdyby, tak teď tu zkrátka zavládne kvalita :D! No a už konečně k dnešnímu tématu...

Už tak půl roku jsem občas vyfotila nějakou novinku, co jsem si koupila, ale většinou na to zapomněla. Letos jdu do sebe a snažím se fotit všechny nakoupené novinky, sice mobilem, s hroznou kvalitou a ani hodinová úprava v programech to moc nezachránila, ale budiž. Pojďme se podívat, za jaké prkotiny životně důležité věci utrácím těžce vydělané peníze...

Moje snad úplně první útrata v Sephoře - voňavka Desigual fun. Máte nějakou vůni, u které si řeknete - tohle jsem prostě já!? No tak tohle není ona, ale už jsem velmi blízko, "té mojí", je od stejné značky, jen má název sex, což není vyloženě problém, ale přece jenom by to mohlo působit trochu... Má fialový obal a byla dražší :( a že to je ta pravá, jsem zjistila až potom, co jsem celý den nemohla přestat čichat k rukávu, kam jsem si jí stříkla, snad brzy bude má :))! Každopádně s touhle jsem také spokojená, jsou si celkem podobné :). A druhou věcí je peněženka od Vietnamců, tu předešlou jsem lehce rozervala, lehce podnapilá :D...

Peříčkové náušnice a řetízek na krk jsou z výprodeje z Rossmanna, náušnice vedle jsem ulovila dohromady za necelou pajdu v F&F! Né, že bych cokoliv z toho nějak zvlášť nosila, ale za tu cenu a při depresi v období zkoušek, jsem je tam nechat nemohla.

Stále jsme v Rossmannovi - tělové máslo už jsem kdysi měla, dříve teda vonělo líp, nemělo tak pěkný obal, ale účinky naštěstí celkem stejné a tím myslím skvělé :). Dále můj nejoblíbenější pudr od Gabči, bohužel teď jsem na něj docela světlá :( a nejdokonalejší stíny na oči od Dermacolu, božsky se třpytí a ta barva je jednoduše překrásná. Makeup od Rimmelu Lasting Finish už také dost z vás zná a nebýt tolika kladných recenzí, asi bych po něm nesáhla, ale dobře jsem udělala :). No a poprvé jsem vyzkoušela slavné řasenky od Maybelline a z těch tedy odvařená nejsem. Koupila jsem dvě za cenu jedný a ještě, že tak, jinak bych toho snad i litovala.

Za celý zimní semestr v novém městě přeplněného obchody s oblečením jsem si zvládla koupit jenom dvoje kalhoty a to ještě ke všemu proto, že už jsem je vážně potřebovala. Takže po fázi každodenního nudného prolejzání obchoďáků při čekání na autobus, přišla fáze - zamilovala jsem se do roztomilých pyžam! Nějaké už jsem si koupila minulý rok, letošní první je toto se sovičkami. Bohužel kalhoty u něj byly strašně obří, takže je nejspíš přešijeme na povlaky na polštářky a místo nich mi slouží kostkované kalhoty vpravo. Vše koupeno v F&F.

To mi nikdo nemohl říct, že tyhle úžasné kytkované "mikinotrička" s elegantním nápisem prodávají v Reserved :D? Vůbec se mi tam strašně líbilo, ceny také přiznivé, možná to chození do obchodů bylo tak nudné, protože jsem chodila do špatných! Nákup tady vznikl tak, že spolubydla sháněla sukni, já měla po výplatě a prostě už jsem si musela koupit něco hezkýho! Dále jsem tam ulovila další úžasné pyžámko s Minnie, pudrový pletený nákrčník, který bych nejraději nosila pořád a vedle toho ještě můžete vidět sportovní podprdu z F&F. Ano, rozhodly jsme se chodit do fitka, ale o tom vás ještě budu informovat :).

Magorství do soviček však stále trvá, takže toť můj nový penál a diář na rok 2015! 

A ještě jsme objevily se spolubydlou další super způsob, jak utrácet peníze. Chodit jíst do restaurací, abychom věděli, kde jak vaří, jak to tam vypadá a kde je jaká obsluha, chceme si na to vytvořit i tabulku, protože se nám to nějak kupí. Nebo, že by se tu objevily i recenze na restaurace? No, nebudeme to raději přehánět, ale koníček je to fajn :D!

Doufám, že jste to zvládly přelouskat až sem, protože další delší článek mi zase pár dní potrvá, ale ten už tedy bude osobnějšího rázu, se slibovanou hromadou fotek :).

Mějte se krásně <33.

18 komentářů:

  1. Ani som len netusila, ze Desigual ma aj vonavky. Urcite si ju budem chciet minimalne ovoniat.
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslela, že vyrábí jen kabelky :), ale vůně tedy úžasné!

      Vymazat
  2. Jé ty sovičky jsou nádherné :-)) Makeup mám také a řasenky též a veliká spokojenost, vše pořízeno ve slevách.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí :)! Já už snad nenakupuji jinak, než ve slevách :D.

      Vymazat
  3. Ten diar je vtipný ale pekný! pekne veci si si kupila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šperky jsou úžasný, dokonalý. I to pyžamo s Minnie :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, bohužel náušničky už jsem poztrácela :(.

      Vymazat
  5. Ty pírkové náušnice jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem je neměla na sobě, vůbec k ničemu se mi nehodí, ale také se mi hrozně líbí :D :).

      Vymazat
  6. Naprosto úžasné doplňky a ten penál je božský :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné nákupy :) Já mám teda tu řasenku od Maybelline tu modrou a dělá mi krásné řasy :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta modrá je lepší, s tou se to ještě dá, ale ta žlutá je vážně nějak na prd :D.

      Vymazat
  8. Nádherný! Zvlášť bižu a ty pyžama! <3 No krása:)))
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.