sobota 13. září 2014

Catrice - Objemové řasenky

Přeji krásnou sobotu!
Řasenky od Catrice s názvem Ultimate Lash Multimazer jsem sehnala dvě za cenu jedné. Obě mají kartáček s krátkými štětinkami, se kterým se mi nad mé očekávání pracuje velmi dobře :)! I samotný tvar balení mi vyhovuje, ale přece jenom jedna z nich je bez debat lepší...


Řasenky drží pěkně celý den, voděodolnost jsem nezkoušela a odlíčit šly obě skvěle.


Začnu žlutou verzí - Black. Řasy celkem hezky pročeše, ale při druhé vrstvě už slepuje, obzvlášť na této fotce se mi řasy opravdu slepit podařilo :D. Díky tomu jsou ale výraznější na pohled. Prodlužovacího efektu jsem si nevšimla, takže znovu už ne :).

bez řasenky/jedna vrstva/dvě vrstvy
Za to fialová verze - Ultra Black si mě získala na plné čáře! Řasy nádherně pročeše, prodlouží a to je přesně ten efekt, který od řasenky požaduji :)! Zamilovala jsem si ji a není vyloučeno, že se ještě někdy v budoucnu potkáme, moje favoritka je jasná :).

bez řasenky/jedna vrstva/dvě vrstvy


Jaká je vaše nejoblíbenější řasenka :)?

24 komentářů:

  1. já jsem měla fialovou a úplně odvařená jsem nebyla, moc mi nevyhovoval kartáček a náplň byla taky nic moc, slepovala mi řasy a stálo mě dost úsilí je rozčesat. řasy mám dlouhé a husté i normálně a většinou s řasenkama nemám problém, tahle byla prostě slabší a znova bych si ji nevzala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní, takhle se u mě spíš chovala ta žlutá :).

      Vymazat
  2. tu fialovou verzi musím zkusit, řasy dělá opravdu skvělé :)
    a máš krásnou barvu očí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fialová vypadá super! :) Škoda, že nemám Catrice nikde blízko :/

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My taky dlouho neměli, ale pak u nás udělali novej Rossmann, mnohem větší než původní a konečně se tam Catrice taky objevila :).

      Vymazat
  4. Nejpřirozeněji a nejlépe mi přijde, že vypadá jedna vrstva té žluté verze (dle fotky) :). Já nejraději používám 2000 calorie od Max factor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě moc nejsem na ty přirozeně vypadající řasy, chci aby byly co nejvíce zvýrazněné :D.

      Vymazat
  5. Tá fialová ti spravila naozaj krásne mihalnice! Musím mať ♥
    Donny

    OdpovědětVymazat
  6. Fialová verze Ti dělá fakt nádherné řasy :) A v akci jsi je vychytala parádně
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som na oblubenu ešte nenatrafila :( ale tá tvoja robí krásne riasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla nejoblíbenější řasenku z Avonu, kterou přestali vyrábět, ale teď se v katalogu zase znovu objevila v novém balení, tak doufám, že bude stejně super jako předtím :).

      Vymazat
  8. ja nemam oblubenca ale ked si nejaku kupim tak si ju celkom oblubim čo mi ine ostava alebo si skor nannu zvyknem,, použivam teraz jednu nivea ale neda sa kupiť, a nedavno som si objednala tu najnovšiu od avonu tak som zvedava nanu, hladala som hlavne taku čo nema umely aplykator:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si teď objednala jednu z Avonu, kterou jsem měla dříve nejraději, tak doufám, že mi bude vyhovovat i teď a konečně budu mít nějakou stálici :D!

      Vymazat
  9. Já mám ráda, když řasenka řasy hlavně natočí a netrčí rovně dopředu, což přesně moje řasy v nenalíčeném stavu dělají :-D Nejvíc mi vyhovuje Rocketka od Maybelline, mám už 2. balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Maybelline jsem ještě žádnou řasenku neměla, to bych taky měla napravit :D!

      Vymazat
  10. Krásné řasy dělá ta fialová.

    OdpovědětVymazat
  11. Minule som si práve jednu z týchto chcela kúpiť, ale nakoniec som vsadila na istotu od Rimmelu Scandaleyes, niekedy sa experimentovanie nevypláca ako tomu bolo u mňa pri riasenke Astor Big and Beautiful.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy ano, ale ne vždy se člověk trefí a pak lituje vyhozených peněz :/... Ale zrovna co se řasenek týče, tak stále zkouším nové a nové a pořád ne narazit na tu pravou a když už je nějaká fakt hodně dobrá, tak je z výprodeje, protože jí stahují z prodeje :D.

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.