pátek 28. února 2014

Yves Rocher - balzámy na rty

Krásný pátek,
dnes vám napíši něco málo o balzámcích, které používám převážně na noc, přes den upřednostňuji jiná patlátka :D.

Oba mají 4g a stojí něco kolem 70 korun, takže najdete jak levnější, tak dražší balzámy. Jejich balení nechápu a irituje mě :D, vždy se při otvírání roztrhne, což můžete vidět i na fotkách, takže s tím rozhodně spokojená nejsem. I to šroubování je takové divné, protože ve skutečnosti se s tím vůbec nešroubuje :D. Jsou tužší, rty musíte přejet víckrát, než se na nich něco "usadí", ale na druhou stranu se nerozpíjejí. Žádné speciální účinky u nich neshledávám, ale když na noc nepoužiju balzám, probouzím se s vysušenými rty a tomu dobře zabraňují :). Občas se i probudím s pocitem příjemně hydratovaných rtů. Podle mě, kdyby byly v cenové kategorii jako je např. Essence, tak bych je i doporučila, ale jinak mi připadají jako celkem zbytečná investice.



Repair - má velmi jemnou vůni, jde z ní cítit něco sladkého, připomínající kakao. Když jsem měla rozpraskané koutky rtů, tak si s tím docela dobře poradil, ale mimoto mě něčím nenadchl.

Kakao a malina - cítím spíše jenom šťavnatou malinu, co je na tomto balzámu dobré je, že dodává rtům červený nádech, takže ty z vás, které se bojí výrazných rtů, ale přece jenom by chtěly vyzkoušet něco malinko výraznějšího, tady máte barvu a péči zároveň! Zázraky neumí, ale rty hydratuje :).

23 komentářů:

  1. ani jsem netušila, že YR nabízí i balzámy :D rozhodně vypadají úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. od Yves Rocher mám také tyto balzámky, akorát vanilkový a mandlový a jsem s nimi moc spokojená :)) mým suchým rtům pomáhají, mají krásné vůně a při lozbalování se mi obal nijak neponičil... :)) a to že jsou tužší a přes rty se musí víckrát přejet, tím mám takové balzámky radši :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten malinový bude určitě výborný, zatím mám dost balzámů ,ale příště vyzkouším tyhle :)

    OdpovědětVymazat
  4. nevím proč, ale YR mě zase tolik neláká.. občas mám nutkání, když jdu kolem tam nahlédnout, ale nemám vyloženě nějaký výrobek, který bych chtěla fakt vyzkoušet..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase k této značce pořád vzhlížím, jakože je něco super a zatím mi vlastně žádný výrobek zas tak super nepřišel :D.

      Vymazat
  5. Škoda, že nejsou nic extra, vypadají totiž moc roztomile :)
    Já ale rozhodně upřednostňuji výsledky :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-part-2-dorazilo-v-unoru-aneb-na.html

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám tento balzám malinový a s ním jsem spokojená. Mám už asi třetí balení. Ale každému vyhovuje něco jiného :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Och yves Rocher. Tak strašne po ich produktoch túžim a tak strašne ich predajňa v mojom okolí neni :D
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tyhle balzámy vypadají opravdu skvěle;)!

    OdpovědětVymazat
  9. jéé, tak ten malinovej nutně potřebuju! Do Yves Rocher jsem se teď naprosto zamilovala :) Hned v pondělí se po něm půjdu podívat, zatím jsem ho v obchodech ještě neobjevila...
    http://something-times.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona to byla zimní edice, tak nevím, jestli se ještě prodává, ale snad ten normální malinový by měl stejné účinky :).

      Vymazat
  10. Já to vidím naprosto stejně, jako ty ;)

    OdpovědětVymazat
  11. už mám 4 balzamy od YR, milujem ich, nikdy sa mi obal neporušil ;) a je to jediny balzam, ktorý nevyvolal alergiu u mňa.... hydratuje perfektne, vôňu milujem... celkovo na YR nedám dopustiť.... mám odtiaľ už celú dekoratívku

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.