pátek 13. září 2013

Jižní Čechy 2013

Přeji všem krásný pátek :).
Poslední prázdninové dny, konkrétně od 28. do 31. srpna, Tatínek vzal mě a mou kamarádku ke svému bráchovi do Jižních Čech. My jsme ze severu, takže jsme jeli přes celou republiku a všem co bydlíte "tam dole" upřímně závidím, máte to tam jako v pohádce :). Strejda bydlí zrovna v oblasti kde je nejvíc rybníků (aspoň mi to tak přišlo :D), takže jsem absolutně nevěděla kam dřív koukat! Navíc je to tam úplný ráj pro sportovce, čerstvý vzduch, všude samé rovinky, jednou jsme si šly zaběhat a bylo to úplně o ničem jiném než pobíhat uprostřed města.

Pro zvětšení fotek na ně klikněte :).

První zastávkou byla Třeboň, u největšího českého rybníka Rožmberk. Být tam vlny, tak normálně věřím, že jsem u moře, krása :)! Škoda, jen, že už nebylo vedro a my se nemohli celé dny koupat, ale chladné počasí dělalo naší třídenní dovolenou ještě zajímavější :).

Rožmberk.

Rožmberk.

Dále vám ukáži fotky ze Stříbřece, vesničky, ve které jsme se nacházeli převážně ráno a večer, den patřil cestování. Tam se mi snad ze všech míst líbilo nejvíc :).

Stříbřec.

Stříbřec.

Jedna fotka ze zahrádky s mojí milovanou ♥!

Tohle asi nepotřebuje víc komentovat :D.
 Strejda má doma tři úžasné pejsky, dva bílé pudlíky a jednoho béžového nevím co :D, ale toho jsem si z těch tří oblíbila nejvíc. Ale naprosto největším miláčkem bylo labradoří štěňátko, které jsme kupovali ve Znojmě, pro tetu, kam za několik dní odcestoval. Ještě teď se mi po něm stýská :).
Hafani.

♥♥♥

S plyšáčkem na procházce ♥.
 Když jsme jeli navštívit Telč, vzali jsme to přes další malinkou vesnici Slavonice, kde jsme si dali moc dobrou zmrzlinu, nakoupili oplatky a prohlídli si krásné stavby, které se jen tak někde nevidí :).

Slavonice.

Slavonice.

Slavonice.
 A několik fotek z překrásného Telče :).

Telč.

Telč.

Telč.
 Na cestě za mamčiným bráchou (strejda číslo dvě :D) jsme se byli podívat ve městě, které jsem dlouho toužila poznat a je jím Jindřichův Hradec, fotek je málo z důvodu hromady lidí, přes které se moc fotit nedalo :D.

Jindřichův Hradec.

A několik fotek z Nové Bystřice, ve skutečnosti jsme snědly každá jeden kus dortu, ale aby si někdo třeba nemyslel, že jsme nedostaly najíst.. :D.

Nová Bystřice.

Tímto se s vámi pro dnešek loučím a budu moc ráda, když mi napíšete, co říkáte na Jižní Čechy vy a kde jste letos strávili dovolenou :).
Krásný víkend!

17 komentářů:

  1. Čechy mají své kouzlo :)! Moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem neměla možnost se tam kouknout, ale vždycky se mi to prostředí na fotkách líbilo:)

    OdpovědětVymazat
  3. jé, já jsem z nové bystřice!!! :) a v hradci chodím do školy, to je bomba, doufám že se ti tu líbilo! kde jsi tu přesně byla?


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No wow! Myslím, že Větrov se to tam jmenuje :). Moc se mi tam líbilo :)).

      Vymazat
  4. Krásné fotky, muselo to být super. Jinak ta tmavší ti vážně sluší víc, když tak na to koukám :)

    OdpovědětVymazat
  5. parádne fotky :)) hafani sú roztomilí a na fotke ti to moc pasuje :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky!:) My jsme byli na Madeiře a na podzim možná ještě vyrazíme někam do lázní na wellness pobyt :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásné fotky! jižní čechy jsem snad ještě nenaštívila, ale určitě budu muset!:) a to štěňátko? juuuuu<3

    OdpovědětVymazat
  8. nádherné fotky!!! a ti psikovia su na zjedenie :)

    OdpovědětVymazat
  9. Viva la vida! Náš Jindřichův Hradec! :))) Jsem pyšná, že e Ti u nás, v jižních čechách líbilo! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.