úterý 23. července 2013

Sportovní víkend

Ahoj všichni :).
Konečně přicházím s nějakým článkem ze života. Mám potřebu se pochlubit s tím, jak skvělý víkend jsem měla :). S kamarádkou jsme se rozhodly pro víkend plný sportu a téměř celý ho strávily společně. Psala jsem si i jídelníček, který už tak vzorový není, ale u mě je to pokrok, že jsem vydržela tři dny bez přejídání :D.


Pátek:

Ráno jsem na lačno odcvičila Hearts on fire, abych hned po ránu nastartovala spalování :). S kamarádkou jsme se sešly na bruslích, na kterých jsem jí i večer jela doprovodit domů, takže dohromady zhruba 16 km na inlinech. Odpoledne jsme vyrazily na tři hodiny do bazénu, kde jsme určitě dohromady hodinku poctivě plavaly. Zbytek času jsme strávily převážně v bublinkách, které nám promasírovaly těla, takže jsme se pořádně prokrvily a nic nás potom nebolelo :).

snídaně: čokoládový tvaroh s jahodovým müsli + banán
oběd: kuřecí řezanka s rýží
svačina: celozrnný toust (salám, sýr, cherry rajčátka) s ledovým salátem + 4 meruňky
večeře: vícezrnná tmavá houska + meruňková müsli tyčinka (večeře z Kauflandu za 7 korun :D!)


Sobota:

Ráno jsem si opět dala Hearts on fire a k tomu jsem udělala 150 basic crunches. Sraz jsme měly opět na bruslích = 9 km na inlinech. Večer jsme si zaskákaly podle Jillian u Cardio Kickboxu a podle Cassie jsme si zacvičily dva workouty, jeden na břišáky a jeden na vnitřní stranu stehen.

snídaně: Bebe dobré ráno sušenky s ovocem + hrst hroznového vína
svačina: 2 meruňky
oběd: špagety s tuňákem a paprikou + hrst hroznového vína
svačina: krajíc chleba s bylinkovou lučinou a cherry rajčátky
večeře: zeleninové rizoto s kuřecím masem + půl krajíce chleba s rybízovou marmeládou


Neděle:

Těžké probuzení, bolelo nás všechno :D. Mě zejména břišáky, přitom mi vůbec nepřišlo, že by od Cassie dostaly zabrat, ale ta holka to má vážně vymyšlené :)! Koply jsme do sebe kakao a vyrazily ven. Ranní běh je vážně skvělá věc, jsme začátečnice, takže jsme s krátkými přestávky uběhly něco málo přes kilometr a dalo nám to celkem zabrat :D. Kamarádku jsem ještě dopoledne jela doprovodit domů = 9 km na inlinech a odpoledne jsem vyrazila s kamarádem vyšlapat kopec na Pravčickou bránu. Nožky mě teda neskutečně bolely, ale co je hlavní, zvládla jsem to :)!

snídaně: kakao (půl hrnku voda a půl hrnku mléko)
svačina: 2 kousky višňové bublaniny + 1 malá kakaová sušenka s ovesnými vločkami
oběd: kousek kuřecího masa s bramborama
svačina: 4 malé meruňky
svačina: hromada třešní (vážně nedoporučuji jich sníst tolik jako já :D)
večeře: houska s posypem a sýrem + půl litru 7UP


Každý den jsem vypila alespoň dva litry tekutin, převážně obyčejnou vodu, občas citronovou šťávu a k snídani zelený čaj.

Závěrem:
Jelikož je léto, tak se pohybu věnuji víc než kdy jindy, ale tyto tři dny byly hlavně o sportu a já z toho mám obrovskou radost. Je to něco úplně jiného, než když večer jdete na diskotéku, přejíte se, aby vám nebylo špatně z alkoholu, pak vypijete litry vysoce kalorických nápojů, další den prospíte a po zbytek víkendu máte depku z toho, co všechno se zase stalo :D. Tohle je mnohem příjemnější a hlavně pro tělo přínosnější cesta, jak strávit volný čas. Takže milé léto, trvej co nejdéle :)!

zdroj obrázků: www.weheartit.com
odkazy:
Heart on Fire
POP Pilates for Beginners: Ab Time!
POP Pilates: Beginners Inner Thighs
Jillian Michaels - Cardio Kickbox
Basic Crunches

Také máte k pohybu blíže v létě :)?

20 komentářů:

  1. Super, krásně jsi to zvládla :-) Musela jsem se podívat, co to je kuřecí řezanka, vůbec jsem to neznala :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), my tomu doma říkáme "čína", což říká spousta lidí, přitom to je něco docela jiného :D.

      Vymazat
    2. Taky tomu říkáme čína :-D Prostě směs masa, zeleniny atd. = čína :D

      Vymazat
  2. Taky jsme se dala na sportovní prázdniny, jsme zvědavá jak mi to dlouho vydrží :D

    OdpovědětVymazat
  3. Když jste to dělaly společně,tak vás to určitě bavilo a bylo to lepší :)
    Já teď v srpnu začnu chodit do fitness centra..už se moc těším!! Mám permanentku na celý srpen,takže mám v plánu si dát do těla ;D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, sama bych se k tomu asi nedokopala :D. Tak to se máš, určitě to bude super :).

      Vymazat
  4. Super, mě se rozbily inliny, takže fakt super -_- :D. Ale Jillian a Cassie to jistí :D:).
    Ty máš nádnerný pohyb, tolik kilometrů! :O :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se ti nedivím, že z toho máš úplně radost:) Taky bych měla!:) Z ní to super:) musíš se teď cítit skvěle:) A jak si popisovala ten víkend na diskotéce, tak se úplně vidim a nesnáším to:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bylo to super :). No, ty víkendy...vždy jsem šla s takovým nadšením a odcházela úplně vytočená :D.

      Vymazat
  6. wow, to sis dala :) ale ty brusle a bazén bych taky brala! :) jinak já jsem asi moc líná na to ostatní :D
    http://www.head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem dřív byla, ale vážně se sportem a zdravějším životním stylem je i mnohem lepší nálada a přístup k životu :)).

      Vymazat
  7. Taky jsem měla aktivní víkend, ale oproti tobě to byla pohodička :) Jinak mi přijde, že jsi docela málo jedla na to, že jsi měla takovou aktivitu, ale je to jen můj pocit a sama víš, co tvé tělo potřebuje :) Kažodpádně smekám, já byla na bruslích jen v sobotu (8-9km) a v neděli mě bolely nohy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nejdou tu vidět porce, jedla jsem míň než obvykle, to je pravda, další dva dny jsem jedla skoro pořád, takže jsem to hubnutí stejně zase totálně zabila :D. Jinak na těch bruslích už jsem zvyklá být denně, po tomhle víkendu mě ale také bolelo úplně všechno :D.

      Vymazat
  8. Teda ty nezahálíš :) Já tak nějak chodím cvičit pořád stejně, ale v létě chodím víc i na procházky a plavat:) Na inlinech už jsem pěknou dobu nestála, jednou jsem v nich spadla a od té doby z nich mám trochu strach :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem to ke konci školního roku pěkně flákala tak s létem přišel tvrdší režim :D. Mně se nedávno stala také nepříjemná věc na bruslích a od té doby se hrozně bojím sjíždět kopce, že je neubrzdím :(.

      Vymazat
  9. Vždycky jsem měla aktivnější léto. Teď bydlíme v 9. patře, kde je v těhle vedrech nedýchatelno a já nemůžu cvičit svoji oblíbenou Jill. Štve mě to, ale po tom, co mi minulý týden bylo po cvičení fakt zle, si radši počkám na menší ochlazení. Řeším to alespoň během, ale ani k tomu se teď moc nedokopu. Horko je docela dlouho a já mám strach běhat sama po městě, když se stmívá. A ráno prostě nevstanu, děs! Jsem teplomilný člověk, ale čeho je moc, toho je příliš. V tomhle ohledu se těším na podzim a chladnější dny. Takže abych odpověděla na tvoji otázku... Momentálně jsem aktivnější spíše v zimě.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář :)). Každý to máme jinak :), k běhání mám také problém se ukecat, dobrý by bylo, kdyby třeba někdo vstával ráno se mnou, abych v tom nebyla sama, to bych se pak dokopala :D.

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.