středa 8. května 2013

The Procrastinating Beauty Blogger Tag

Přeji všem krásný svátek :).
Před chvílí jsem se vrátila z rodinného výletu, tak možná uvidíte i pár fotek, ale dnes mám pro vás povídací článek, protože musím uznat, že poslední dobou jsem se zrovna dvakrát s ničím nerozepisovala, tak snad to dnes napravím :).

Tento podle mě naprosto skvělý tag jsem viděla poprvé u Plum Foolery a doufám, že ho budu číst i další spoustě blogů :). Milovníky tagů potěším, jelikož hned v sobotu se můžete těšit na další, proč zrovna v sobotu se dozvíte :).

1. Jakou kosmetickou činnost děláš jen zřídka?
Dříve jsem si tak jednou za půl roku nalíčila i obočí, teď už to dělám častěji, ale stále si na to teprve zvykám (vypadá to mnohem líp :)). Také jsem často líná používat peeling na tělo a mazat tělo, to ale nejspíš zná každá z nás :).

2. Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
Tak jednou týdně, což je málo vzhledem k tomu, že by se měly mít po každém použití, ale znám slečny, které štětec používají rok bez toho aniž by ho umyly.



3. Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?

Toho schopná nejsem :D. Jak se lak začne ošupovat ze špiček, neodolám své ošklivé závislosti a začnu ho slupovat :D.

4. Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického přípravku, přestože ho nutně potřebuješ?
Většinou mám od všeho doma zásoby, ale předpokládám, že kdyby mi něco došlo, tak do týdne to seženu. Během toho týdne bych používala maminčin přípravek :D.

5. Nejhorší kosmetický hřích? 
Těch jsem si užila v pubertě až až. Pod makeup jsem nedávala krém, chodila spát neodlíčená a teď mám pleť v tak příšerném stavu, že i když sotva lezu po čtyřech, odlíčit se musím :D. Snažím se nehřešit, puberta mě opravdu vytrestala.



6. Nějaká nekosmetická činnost, kterou neustále odkládáš?
Učení, učím se až když mám opravdu jistý test nebo zkoušení, jinak dělám cokoliv, abych se na to nemusela podívat :D. Velké úklidy, pokoj si uklízím každý den, ale že bych vzala hadr, vysavač a vzala to hezky od podlahy až ke stropu, na to musím mít opravdu tu správnou náladu. Také občas odkládám cvičení a to mě hodně štve, chtěla bych cvičit každý den.

7. Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?
Právě naopak! Když vím, že někam půjdu, oblečení začnu řešit tak týden dopředu a přípravami trávím celé odpoledne. Bude to asi tím, že moc často nikam nechodím, tak to pak pokaždé prožívám :D.


8. Umíš dodržet zákazy nakupování?
Určitě, když nemám peníze tak mi ani nic jiného nezbývá :D. Za měsíc toho nepořídím zdaleka tolik jako ostatní bloggerky :).

9. Jak organizovaná je tvá makeup sbírka a sbírka laků?
Moje makeup sbírka není moc veliká, takže to, co používám téměř každý den mám v košíčku u zrcadla, před kterým se líčím a zbytek je různě po šuplících. Mám to ale hezky zorganizované, to se musí nechat :D. Laky mám vyrovnané v krabici, do které se už nic nevejde, takže je budu muset trochu protřídit :).



Nakonec bych vám moc chtěla poděkovat za 21 000 zobrazení stránky, dvacet jsem vyfotit nestihla, tak se mi podařilo stihnout aspoň toto :).

Znáte tento tag :)?

11 komentářů:

  1. skvelý tag :D to chystanie sa von máme spoločné :D tiež sa chystám už od rána :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký tag Rory :) Také jsem lenoch na mazání těla krémy, ale snažím snažím :) A s učením to mám podobné, vždycky vše odkládám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), musíme se polepšit, pokožce by se to určitě líbilo :D.

      Vymazat
  3. Moc hezký Tag:) Početla jsem si:)učení taky odkládám na poslední chvíli a třeba na ples se připravuju tak 4 hodiny:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké počtení. Máme některé věci společné, třeba ten oprýskaný lak :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja by som tiez mohla stetce prat castejsie:), ale nie vzdy sa podari a zase by som to nesilila kazdy den:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak používám je jen já, snad to není takový prohřešek je nemýt každý den :D.

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.