neděle 20. ledna 2013

Makeup Tag

Příjemnou neděli :).
Jelikož mám strašně moc věcí o kterých chci napsat a nějak je nestíhám pořádně testovat, rozhodla jsem se pro dnešek sepsat odpočinkový článek (pro mě) a to tag, který jsem viděla u Barči a moc se mi zalíbily otázky :).

1) Kdybys mohla pracovat pro nějakou kosmetickou firmu, jaké jméno bys dala svojí kolekci?

Kdyby šlo o laky tak by to byla určitě nějaká kolekce plná třpytek a glitrů, takže by se pravděpodobně jmenovala Glitter Glow. Co se týče kosmetiky, mám moc ráda vůni čokolády, vanilky, kokosu. Název by musel být také hodně sladký, např. Sweet Paradise of Cosmetics.

Tumblr_mgvn3rxmpk1rknzgxo1_500_large

2) Pokud bys měla používat jenom jeden make-up do konce života, který by to byl?

Už nějakou dobu používám tyto dva od Rimmelu a Essence, oba mám hrozně moc ráda, jak krytím, tak výdrží. Hodně mě lákají značky Revlon a Clinique svými makeupy a myslím, že jestli je někdy vyzkouším, už jiný nebudu chtít :).


Tumblr_mgxbajv9dn1s0rkowo1_500_large

3) Náušnice nebo náhrdelník?

Já celkově zapomínám doplňky nosit, ale více tedy tahám různé řetízky než náušnice. Měla jsem snad i jeden rok, kdy jsem náušnice nenosila vůbec.

4) Preferuješ nahé oči a velmi výrazné rty nebo výrazné oči a nahé rty?

Určitě výrazné oči a nahé rty. Naopak to občas nosím doma nebo do města, ale s rudými rty nedokážu jít do školy, protože bych byla jediná z celý školy :D, ale třeba se k tomu někdy odhodlám, protože obě kombinace se mi moc líbí. Nejčastěji nosím nahé oči i nahé rty, ale oči jsou vždy o něco málo výraznější.

5) Věc na rty, kterou vždycky nosíš u sebe?

Jednoznačně balzám.

Tumblr_lj03jj0bc51qabct4o1_500_large

6) Youtube nebo blogy?

Videa mě moc nebaví, takže určitě blogy, málo kdy se kouknu na něčí video kromě všemi milované Péti.

7) Máš zvláštní fobii?

Začala sem mít fobii z toho, že mě někdo bere na ramena, přitom dřív mě to hrozně bavilo :D.

8) Oblíbené songy na cestách nebo při přípravě svého makeupu?

Na cestách ráda poslouchám Avril Lavigne, soundtracky z Twilight a pak to co zrovna letí. Při líčení nic neposlouchám, ráno vždycky nestíhám a zapínat rádio by mě zbytečně zdržovalo :D.

L5xqlvkrmko_large
zdroj fotek: weheartit

9) Televize nebo Youtube?

Asi spíš ta televize, u té vydržím déle jak na youtube :).

10) Co Tě inspirovalo psát blog?

Po půl roce čtení kosmetických blogů a celkovém zvýšení zájmu o kosmetiku, jsem si řekla, že bych to také měla konečně zkusit :). A už i já mám blog půl roku, nemůžu uvěřit, že mě to stále tak baví :)!

Mějte se krásně :)!

28 komentářů:

  1. pekné odpovede :) fóbia je najlepšia :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no jo no, nevím, kde jsem k tomu přišla :D.

      Vymazat
  2. zajímavý, ráda jsem si to pročetla:-)
    a ta kočičí tlapička.... ňuf:-)!!

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu zajímavá fobie :D Hodně věcí máme společných :)

    OdpovědětVymazat
  4. to s tym počúvaním hudby ráno mame rovnaké :D ja som tiež ráno taká zamotané že nikdy nič nestíham :D

    inak na mojom blogu prave prebieha GIVEAWAY budem rada ak sa zapojíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já taky, navíc když po ránu slyším nějakou písničku, nemůžu jí dostat z hlavy celý den :D.

      Vymazat
  5. Ten make-up od Essence je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že souhlasíš. Kromě tohohle Essence moc makeupy neumí =/.

      Vymazat
  6. S tou fobií jsi mě dostala :) Ráda jsem si článek přečetla :)

    OdpovědětVymazat
  7. i já bez balzámů nemůžu být :D Jinak máme stejný vkus na vůně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych mohla mít všechno jenom z těhle vůní :D.

      Vymazat
  8. Pěkné počtení...
    Fóbie je zajímavá. Já obecně nemám ráda, když na mě někdo sahá... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). To já se docela ráda ze srandy peru :D.

      Vymazat
  9. Právě o tom fixu jsem vím, že má špatnou pigmentaci, ale plánuji, že ho vyzkouším... ;) Mimochodem máš krásný design... Já mám teď založený blogspot jen zkušebně a musím říct, že nastavování designů je zlo :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já zase četla, že jí má skvělou a i já s tím souhlasím, je fakt jak lihovka :D. Když jsem dělala první design já, myslela jsem, že rozmlátím počítač :D, ale když pak na to přijdeš, je to vlastně jednoduché. Co si pamatuju z blogu.cz, všechny šířky sis musela upravovat, tady si nastavíš jenom nějaké a zbytek se ti přizpůsobí sám :).

    OdpovědětVymazat
  11. Design se mi taky líbí a připadá mi, že máš na to nějaký talent. Já bych třeba takovou hlavičku vůbec nedokázala udělat a kombinace barev modrá-bílá se mi taky hrozně líbí. Pamatuju si, že se mi u tebe líbily snad všechny designy, i ta vánoční hlavička, ale tento u mě momentálně vede :)

    Jinak mě překvapilo, že máš raději blogy než videa na YT a taky že sleduješ víc TV než YT :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, hrozně moc si mě potěšila :)! Přitom mně vždycky připadá, že jsem to jen tak odflákla :D, ale zase mi připadá, že v jednoduchosti je krása :). Tenhle u mě taky momentálně vede :).
      Na ty videa moc nejsem no, nevím proč :D.

      Vymazat
  12. Skvělý tag:) U mě by to vyhrálo spíš youtube než telka:)

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělůý článek! Ta tvoje fobie mě pobavila:-D bez balzámu být taky nemůžu:-D a já jsem teď nedávno začala nosit i výrazné rtěnky do školy a už jsem si zvykla, že jsem tam jediná:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), tak třeba to někdy zkusím taky, nevím, pořád se toho bojím :D.

      Vymazat
  14. SKVELY CLANOK !!!!
    pozyvam ta na moj blog http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.