sobota 24. listopadu 2012

Nivea - BB Cream

Krásnou sobotu všem :).
Konečně jsem si i já pořídila BB Cream, je to tak týden. Nějak mě to k těm drogerkovým netáhlo, ale když pak byla v Rossmannu skvělá akce, neodolala jsem :D.

Normálně ho seženete za 200 korun, 50 ml. V drogerii nebyl tester, což je první problém, i když mám světlejší verzi je dost tmavý. Je pravda, že jsem opravdu bledule, ale to je teď v zimě většina z nás. Navíc jsem si ho chtěla pořídit na zimu, kdy pleť potřebuje hydratovat. V létě už sice barevně bude dobrej, ale v tomto období se všemu mastnějšímu vyhýbám.

Voní jako klasická Nivea. Když ho dám málo jako makeupu, tak se docela i přizpůsobí pleti a není zas tak tmavý. Jenomže téměř vůbec nekryje. Když ho dám hodně jako krému, kryje suprově, ale zároveň docílím obrovského barevného rozdílu mezi obličejem a zbytkem těla a postupem dne nevzhledných fleků po obličeji.

Co se hydratace týče tak ta je suprová. To je asi jedné s čím jsem spokojená. Na pleti se moc neleskne, ale přece jenom pro mastnou pleť to není, smíšená potřebuje přepudrovat a suchá bude spokojená :).

Teď tak nějak nevím co s ním, protože si musím přiznat, že mi vůbec nevyhovuje, zkusím mu dát šanci ještě v létě, ale stejně z toho nemám dobrý pocit.




26 komentářů:

  1. S těmi odstíny je to v drogerce někdy dost nanic:( Já jsem taky šíleně bledá a vždycky si kupuju od všeho ten nejsvětlejší odstín, jenže když tam není tester, tak je to pak těžký:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já myslela, že BB Cream se přizpůsobí pleti, tak tenhle nějak ne no :D.

      Vymazat
  2. Na krytí je make-up :-) Evropské varianty BB krémů jsou spíš na zdokonalení už dokonalé pleti :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  3. No po tomhle si ho asi kupovat nebudu. Je fakt, že to, co v drogériích nabízejí jako BB krémy, vůbec BB krémy nejsou. Prostě s těmi asijskými se to srovnávat nedá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem sice žádný nezkoušela, ale píše to každý, takže tomu věřím na 100% :).

      Vymazat
  4. Přemýšlela jsem o něm, ale jelikož mám mastnější pleť, tak to asi nebude ono :)
    Jinak rozhovor s tebou už je na světě :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/2012/11/rozhovor-s-rorynkou.html

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem ani nevěděla, že má Nivea už BB cream..Vypadá zajímavě, já mám výrobky Nivea hrozně ráda..Ale asi ho raději nebudu zkoušet, mám také mastnější pleť a bojím se těch fleků..:)

    OdpovědětVymazat
  6. Hm, takže žádný překvapení:(

    OdpovědětVymazat
  7. Mě ty BB už nechávají úplně chladnou, jelikož v poslední době potřebuju spíš to krytí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky nechávaly, až jsem to nevydržela a pěkně pohořela :D.

      Vymazat
  8. Já se přiznám, že od Nivey mi snad nesedělo nikdy nic. Zatímco BB cream od Maybelline je teď moje jednička. Ještě jsem po ničem neměla tak pěknou pleť...;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. mě teď dorazí od Nivey vzorečky, tak uvidíme, jak dopadnou.. ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Na tenhle BB jsem byla zvědavá, ale jak píšeš, testery nebyly k dispozici a tak jsem vyčkávala na recenze. Ale kde nic, tu nic, tak jsem sáhla po tónovacím krému od Ziaji a jsem spokojená :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky příště raději sáhnu po nějakém tónováku :).

      Vymazat
  11. Já používám garnier a vyhovuje mi, ale tohle mě zaujalo :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja makeupy ani BB cream nepouzivam, tohle byl muj prvni vzorek a rozhodne bych si ho nekoupila, mela jsem svetly odstin a muj oblicej vypadal hodne oranzove a delaly se mi fleky..takze ten si rozhodne neporidim.

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle mě dost láká, ale po dvou nezdařených kupech BB krémů (všechny strašně tmavé, jsem taky bledá), se na to asi vykašlu, zatím mi vystačí makeup a pod něho tuna krému :D jinak bych seschla jako švestka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli jsi bledá, tenhle určitě nekupuj :D. Sama si šetřím na Skin 79, snad už pak budu spokojená :).

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.