neděle 28. října 2012

Miss sporty - So Matte Perfect Stay (Pressed powder)

Ahoj :).
O tomto pudru píšu, protože má být v Tetě v akci asi za 70 korun. Kdysi jsem ho viděla u kamarádky a hned jsem ho musela mít taky. Teď už ho tolik nepoužívám, protože i nejsvětlejší odstín (001 Light) je dost tmavý, takže nejlepší služby odvede, když se aspoň trochu opálím.

Má asi nejlepší krycí schopnost ze všech pudrů, které jsem zkoušela. Obzlášť za tu cenu (asi 100 korun) se vážně divím, co dokáže. Skvěle zmatní mastnou pleť a docela i dlouho vydrží. Je dobré pod něj použít aspoň nějaký slabý make-up aby správně kryl.
Vždy jsem si myslela, že hlavní krytí má na starost make-up, ale s tímto pudrem můžete mít i nějaký naprosto obyčejný. Určitě nedokáže zakrýt nějaké velké pupínky, ale na mojí pleť plnou roztáhlých pórů zabírá skvěle :).

Obsahuje i houbičku a zrcátko, což asi mnoho z vás ocení. Ve škole jsem ho viděla u několika slečen. Značku miss sporty jsem děsně žrala jako puberťák :D, teď už od ní nemám skoro nic, ale tohle je stálice :).


Máte s ním zkušenost :)?




29 komentářů:

  1. Mala som ho aj ja, tiež som s ním bola spokojná a používala som ho stále :) No už sa mi minul tak používam od NYCu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rorynko a zkoušela jsi i Stay Matte od Rimmelu? Zajímalo by mě porovnání těch dvou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem ještě nezkoušela, ale láká mě, možná se po něm do budoucna podívám :)).

      Vymazat
  3. zrovna dnes sem se na něj dívala v letáku:D možná si pro nej skočím:)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi si pro něj zajdu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou na něj slyším samou chválu, asi ho taky prubnu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám strašně suchou pleť, takže by mi dělal neplechu, ale na střední jsem ho viděla snad u každé spolužačky! A teď jsem ho kupovala sestře jako její první pudr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na suchou pleť asi vážně ne, já jsem také právě na střední a to skoro každou přestávku ho někdy vytáhne :D.

      Vymazat
  7. Pudřík Miss Sporty jsem měla jeden čas v oblibě, ale pak jsem "přesedlala" na Maybelline. Každopádně mám teď chuť ho zase zkusit. -;)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho nepoužívám moc často, ale stále ho mám doma a jakmile mi dojde, kupuji novej :D.

      Vymazat
  8. Já jsem už nějakou dobu věrná Stay Matte od Rimmelu a nemůžu si ho vynachválit :) Zkoušela jsi ho taky ?

    http://zkusotevritoci.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem ještě nezkoušela, ale moc ráda bych ho vyzkoušela :). Sice už nemám pleť tak mastnou jako dřív, ale pudry kupuji zásadně matující :). Přece jenom chci mít co nejdéle pleť pod kontrolou, asi se po něm brzy podívám :).

      Vymazat
  9. Tak Miss Sporty jsem používala naposledy jako teenager, což už je fakt dost let zpět. Tenhle pudr vypadá zajímavě, tak proč ho nevyzkoušet, že (za 70 kaček, paráda :))?
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ho taky nejvíc užila v mladším věku :).

      Vymazat
  10. Zkušenost s tímto pudrem nemám a Miss Sporty jsem používala naposled tak 8 let zpátky :-D Ale ta cena je parádní.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, i normální cena není vůbec vysoká :).

      Vymazat
  11. Super tip:) Já pudry moc naštěstí používat nepotřebuji, většinou sáhnu po Almost Powder od Clinique, ale jinak si vystačím jen s makeupem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také už je přestávám potřebovat, ale nějak ze zvyku jich musím mít stále zásobu :D.

      Vymazat
  12. Ten je naprosto úžasný :)) Mám ho (vlastně měla jsem než mi spadl na zem a uplně se roztřískal). :D Já ho uplně zbožňuju a krásně zmatňuje, ale nevydrží hold celý den no, tak pár hodin ://

    OdpovědětVymazat
  13. Nezkoušela jsem, ale líbí se mi na první pohled - s houbičkou a se zrcátkem, tak to má být :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  14. Já ho jednou měla a jak řikáš ty, hrozně tmavej:// A navíc hrozně kryje a to mi dělalo strašné fleky po obličeji, takže já už bych si ho asi nekupovala:)) Dobrý pudry jsou ale od Rimmelu:))

    OdpovědětVymazat
  15. S tímto zkušenost nemám, ale moc ráda používám Stay Matte od Rimmel. Je na mě sice moc světlý, takže jej nemůžu používat na celý obličej, ale stačí když si jím popráším T-zónu a opravdu skvěle zmatní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, až spotřebuji ty co mám, jdu do něj :D!

      Vymazat
  16. Zkušenost s ním také nemám, ale vypadá opravdu dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  17. Ano také jsem ho měla a mohu doporučit.Naštěstí nemám velké problémy s pletí, takže si s tímhle obyčejným vystačím. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.